Hej

Tjenna alla goa och glada ;)
Välkommna till min nyskapta blogg.  Jag heter Linda och är 14 år och jag gillar att umgås med min dator och spela gitarr och sjunga. Min favorit färg är rosa.  jag är rädd för fiskar och större fåglar dom skräms :(. Mitt bloggnamn Lindaewamarieeriksson det är mitt namn : Linda och mina 2 mellannamn som förövrigt tillhör min mamma Ewa och min syster Marie. Jag antar att ni redan har räknat ut att Eriksson är mitt efternamn.
Min hårfärg är blond just nu men byter ganska ofta för att det är himlans kul att experientera med mitt hår. Det var endel av mig. nu ska jag fortsätta med mitt sims 3 spelande tack och lov att 3an kom  =)
Piss på er Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0